Raamovereenkomsten

Raamovereenkomsten

Het ontzorgen door een stuk inkoop bij ons onder te brengen in een raamcontract.

“Een raamcontract is een afspraak tussen een leverancier en een klant om een bepaald product of dienst voor een vast looptijd voor een vooraf afgesproken prijs, en tegen vooraf afgesproken voorwaarden te leveren. Soms worden er ook minimum en/of maximum af te nemen aantallen afgesproken, die soms tegen gunstiger voorwaarden worden geleverd.”

Momenteel hebben wij bij relaties raamovereenkomsten voor facilitaire- en gebruiksartikelen lopen:
– Facilitair: (van toiletartikelen tot bedrijfskleding met logo’s etc.)
– Gebruiksartikelen en materialen: (ook kantoorartikelen)

Twee voorbeelden zijn een lopende overeenkomst met een scholengemeenschap en een overeenkomst met een metaal werkplaats. Bij de eerste hebben we een overeenkomst voor alle kantoorartikelen en materialen tbv de handenarbeid lessen. De leraren sturen hun bestellingen naar ons toe, wij bundelen deze en zorgen voor een scherpe prijs en beheren het budget. In het tweede geval verzorgen wij de specifieke werkkleding met logo’s, alle kantoorartikelen en verbruiksmaterialen in de werkplaats.